Misja i strategia

50 lat istnienia na rynku branży poligraficznej to imponujący wynik jak na firmę z rodzinnymi tradycjami. Zaczynaliśmy od nieskomplikowanych druków dla rodzimych firm. Dziś drukujemy rzeczy oryginalne, niezwykłe w zakresie technologii i projektu dla klientów z całego świata.

Początki drukarni to rok 1992. Każdy rok to rozwój firmy i praca nad budową solidnej marki. Dziś zatrudniamy ponad 60 pracowników, profesjonalistów i ekspertów w swoich dziedzinach, rozbudowaliśmy zakład produkcyjny, otworzyliśmy kolejne linie produkcyjne i stworzyliśmy nowe działy: naświetlarnię CTP i DTP, dział kreacji i grafiki, introligatornię, dział konfekcjonowania i dział logistyki. Po latach nasza drukarnia stała się marką samą w sobie. Dziś jest cenionym partnerem dla wielu klientów indywidulanych, artystów z całego świata, instytucji państwowych, muzeów i galerii, wydawnictw książkowych oraz wydawnictw prawniczych i branżowych. Książki, które drukujemy zdobywają prestiżowe nagrody i wyróżnienia tak na rynku rodzinnym jak i światowym, wygrywamy konkursy w Niemczech, USA czy Chinach.

Co jest naszą wizytówką? Jakość i niepowtarzalność naszych prac!

Drukarnia to nie tylko nowoczesny park maszynowy czy urządzenia. Naszą markę i dobre imię kreujemy w oparciu o etykę biznesową, o zaufanie i dobre relacje z Klientami. Współpracę z każdym z nich opieramy na zaufaniu. Nie bez znaczenia dla budowania długofalowych relacji jest 50 lat pracy pełnej pasji, zaangażowania i oddania branży poligraficznej.

Zarząd firmy stawia na dalszy rozwój firmy. W planach jest wymiana parku maszynowego z zakresu oprawy twardej i złożonej oraz szersza oferta dla klientów w zakresie druku na wszelkich podłożach niechłonnych.

Siła tkwi w nas i w mistrzostwie naszego druku!